شناسهٔ خبر: 115947 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد؛

استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه‌های عمومی مسافربری

استفاده حداکثری از ظرفیت حمل و نقل جاده ای مسافر برای انتقال زائران اربعین حسینی(ع) معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از استقرار میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه های عمومی مسافربری استان های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با بیان اینکه میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه‌های عمومی مسافربری استان های سراسر کشور مستقر می‌شوند، گفت: با عنایت به آغاز سفرهای اربعین از ابتدای شهریور ماه سال جاری و به منظور جلوگیری از فعالیت افراد سود جو در پایانه های مسافربری و ضرورت پاسخگویی و راهنمایی مطلوب به زائران عزیز و همچنین بررسی و برخورد با تخلفات احتمالی، میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در تمامی پایانه های عمومی سطح استان استقرار می یابد.

وی افزود: معاونین حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در پایانه‌های متمرکز مرکز استان، رئیس اداره حمل و نقل مسافر و کارشناسان اداره مسافر در سایر پایانه‌های غیر متمرکز مرکز استان و روسای ادارات شهرستانی در سایر شهرهای استان مسئول پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران عزیز هستند.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،‌ معاون حمل و نقل این سازمان از زائران محترم درخواست کرد: حتما جهت تهیه بلیت به دفاتر شرکت‌های حمل و نقل و سایت‌های معتبر فروش بلیت مراجعه کنند.