شناسهٔ خبر: 115948 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان انجام شد :

دستورتشکیل هیات های حل اختلاف ثبتی در استان تهران

محبت خواه3.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به روسای مناطق ۹ گانه استان تهران در شمال و شرق و جنوب و غرب دستور داد تا پیگیر تشکیل هیات های حل اختلاف ثبتی در تعامل با ادارات ثبت باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: با توجه به اهمیت نوسازی بافتهای فرسوده و حل و فصل مشکلات ثبتی و ملکی طبق تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می بایست هیات های حل اختلاف ثبتی بافتهای فرسوده در شهرستانها تشکیل شود. 

وی با تاکید به ۹ مدیر شهرستانهای استان تهران گفت: در محدوده های بازآفرینی چه در محدوده بافتی چه سکونت گاهها وارد شوید و تعامل کنید و برای حل مشکلات ملکی و ثبتی مردم , هیاتهای حل اختلاف را در ادارات ثبت فعال کنید.

وی از شهروندان نیز خواست تا برای حل مشکلات ملکی خود به این هیات ها در ادارات ثبت مراجعه کنند و از ادارات راه و شهرسازی شهرستانها  پی گیر موضوعات پلاک خود از دریافت سند و تجمیع پلاک و ... باشند.

 لازم به ذکر است ۴ و نیم ملیون نفر از جمعیت استان تهران ساکن در بافتهای ناکارآمد شهری هستند که معضل اصلی آنها مشکلات ثبتی است .