شناسهٔ خبر: 115985 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت :

عملیات اجرایی۶۵۰۰ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس آغاز شد

عملیات اجرایی6500 واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس آغاز شد مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در ایام هفته دولت عملیات اجرایی ۶۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس آغاز شد .

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( فارس)، محمودرضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات احداث این واحدها که اکثرا بصورت ویلایی دو طبقه در استان آغاز شده هرقطعه زمین به ۲ یا ۴ نفر اختصاص یافته است .

مدیرکل راه و شهرسازی فارس ضمن اعلام این خبر گفت : زمین مورد نیاز برای این تعداد حدود ۲۵۰ هکتار است که تحویل بنیاد مسکن شده و پروانه ساختمانی آنی نیز اخذ شده است.

محمودرضا طالبان در خصوص شهرهایی که عملیات اجرایی نهضت ملی در آنها آغاز شده تصریح کرد : عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در شهر ارسنجان ۹۲۰واحد ، در شهر اقلید ۵۹۸ واحد ، در شهر دژ کرد ۱۳۴ واحد ، در شهر سعادت شهر ۱۱۲ واحد ، در جهرم ۶۵۴ واحد ،در خرامه ۱۶۰ واحد ، در قادرآباد ۳۷۰ واحد و در داراب ۷۲۰ واحد اجرایی شده است .

مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود : همچنین عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در زرقان ۲۲۴ واحد در حاجی آباد ۶۴۴ واحد در فیروزآباد ۷۲۵ واحد ،کازرون ۲۳۲ واحد، قائمیه ۱۳۲ واحد ،مرودشت ۴۰ واحد ،نورآباد ۷۲۵ واحد و در نی ریز ۱۱۰ واحد مسکونی شروع شده اند.

محمودرضا طالبان گفت : در استان فارس در مجموعه تا کنون بیش از ۳۳۰۰ هکتار زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن آماده شده که حدود ۲۰۰۰ هکتار آن تمامی مجوزات لازم را اخذ کرده و ۱۳۰۰ هکتار زمین نیز در حال اخذ مجوزات لازم برلی شروع عملیات اجرایی هستند.