شناسهٔ خبر: 115987 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل اعلام کرد:

صدور ۵۳ هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل

صدور بارنامه سیستان وبلوچستان رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت:در ۵ ماهه گذشته ۵۳ هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، بهرام خیاوی در بازدید از شرکت های حمل ونقل کالای این شهرستان با بیان اینکه ۳۴ شرکت در حوزه کالا در حال خدمات رسانی به مردم هستند گفت:در مدت یاد شده ۷۷۴ هزار و ۳۲۱ تن کالا ازشهرستان اردبیل جابجا شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۵ ماهه گذشته ۳۸۰ هزار نفر مسافرنیزتوسط ۲۱ شرکت مسافربری از این شهرستان جابجا شده اند تصریح کرد:این میزان جابجایی درقالب ۶۳ هزار و ۲۱۴ سفر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل در جهت ارتقای ایمنی راهها،خط کشی ۲۳۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان را در ۵ ماهه گذشته یادآور شدو اظهار کرد:۸۶ کیلومتر از شیب شیروانی راههادر ۵ ماهه گذشته توسط راهداران اصلاح شده است.

خیاوی در مدت یاد شده ازاصلاح و رفع افتادگی ۲۲۵ کیلومتر از شانه راه در شهرستان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:در ۵ ماهه گذشته راهداران در دماغه ها و نقاط پربرخورد هزار و ۶۰۰ عدد دپوی خاکی ایجاد کرده اند.

وی ایمن سازی ۸مورد از رمپ های ورودی و خروجی ، رنگ آمیزی هزار عدد از پایه تابلو و علائم، ایجاد روشنایی نقطه ای در ۱ محل، تهیه و نصب ۲ عدد ازچراغ های چشمک زن، تعمیر ۸۶۳ شاخه از گاردریل های آسیب دیده، ارتقای حفاظ انجام شده(نیوجرسی مفصلی) به طول ۷۴۰ مترو نصب ۷۰۰ مترحفاظ در پرتگاهها و آبروها و رفوژ میانی را ازدیگر اقدامات مهم راهداران در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل حفاظت و صیانت از حریم راه را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و بیان کرد:با حضور ۲۵۰مورد گشت حریم در جاده ها تاکنون نسبت به شناسایی و توقف ۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجازاقدام شده،با اخذ دستور قضایی ۲۲ موردساخت وساز غیر مجاز قلع وقمع وتخریب شده است.

خیاوی با بیان اینکه در این مدت  ۷۰ مورداز بنروتابلو های تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی و قلع وقمع شده ادامه داد:۵۸ مورد  اخطارو توقف کار به ساخت وساز ودرختکاری غیرمجازابلاغ شده همچنین از ۲۰ مورد حفاری ودرختکاری غیرمجاز نیزجلوگیری شده است.