شناسهٔ خبر: 115988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان خبر داد:

تهیه و نصب هزار و۵۰۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در راه های استان اردبیل

نصب تابلو اطلاعاتی خراسان جنوبی.jpg معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در ۵ ماهه گذشته هزار و۵۰۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی  در راههای استان اردبیل تهیه و نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، آیدین هاشمی در بازدید ازمحور اردبیل -سرچم با بیان اینکه در مدت یاد شده ۴ هزار عدد تابلوهای الزامی نیز در راهها نصب شده گفت: این تابلوها در جهت ارتقای ایمنی راهها و الزام رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهوردر راهها نصب می شوند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۴ هزار عدد تابلوهای انتظامی نیز در راههای استان مونتاژ ونصب شده تصریح کرد:انتظار داریم رانندگان با رعایت احتیاط لازم در سرعت و سبقت، جهت حفظ سلامتی خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در ۵ ماهه گذشته خط کشی هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان را یادآور شدو اظهار کرد:در این مدت راهداران در دماغه ها و نقاط پربرخورد ۳ هزار و۵۰۰ عدد دپوی خاکی ایجاد کرده اند.

هاشمی از اصلاح ورفع افتادگی هزار و۴۰۰ کیلومتر از شانه راه در ۵ ماهه گذشته توسط راهداران خبرداد و خاطر نشان شد:در مدت یاد شده راهداران بیش از۲۰۰ هزار متر ازشیب شیروانی راهها را اصلاح کرده اند.

وی ارتقای ایمنی راهها را از وظایف مهم راهداران برشمرد و گفت:در ۵ ماهه گذشته ۷۰۰ عدداستوانه ایمنی در دماغه های پربرخورد نصب و ۲۳۰ عدد از رمپ های ورودی و خروجی نیز ایمن سازی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل انسداد۳۰۰عدد از راههای دسترسی غیرمجاز ،تهیه و نصب ۱۵ عدد چراغ چشمک زن،رنگ آمیزی ۲ هزار و۷۰۰ عدد از علائم و پایه تابلوها،تعمیر ۲ هزار و ۹۰۰ عدد از شاخه گاردریل ها،تهیه و نصب ۲ هزار و۳۰۰عدد بازتاب و همچنین نگهداری مستمر سیستم روشنایی موجود راه و تونل را از دیگر اقدامات مهم راهداری استان اردبیل در ۵ ماهه گذشته عنوان کرد.

هاشمی ادامه داد:در مدت یاد شده راهداران هزار و ۳۰۰ عد از سرعتکاههای آسفالتی، پلاستیکی و مجازی را اصلاح تهیه و نصب کرده اند.