شناسهٔ خبر: 115992 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی اعلام نرخ مصوب جابجایی زائران اربعین حسینی؛

نظارت بر فروش بلیت اربعین تشدید می‌شود

نظارت بر فروش بلیت اربعین مدیرکل راهداری البرز با تاکید بر تشدید نظارت بر فروش بلیت به زائران اربعین حسینی گفت: نمایندگان این اداره‌کل با استقرار مداوم در پایانه مسافربری شهید کلانتری بر نحوه فروش بلیت و ارائه خدمات به زائران نظارت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فر، اظهارکرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از چند ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف کمیته حمل و نقل با دستگاه‌های مربوط در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی این کمیته برای اجرای هرچه بهتر طرح اربعین امسال، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل از نظر رعایت نرخ مصوب بلیت و مسائل و الزامات ایمنی و همچنین به منظور رسیدگی به شکایات مسافران، تیم‌های این اداره‌کل در پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج مستقر شده‌اند.

این مسئول در ادامه قیمت بلیت اتوبوس برای زائران اربعین را در البرز اعلام کرد و افزود: قیمت بلیت برای زائران اربعین از البرز تا مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره، ۴۰۴ هزار تومان، ۳۲ نفره، ۳۳۶ و برای اتوبوس‌های ۴۴ نفره نیز ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل راهداری البرز یادآور شد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه شهید کلانتری و همچنین سامانه ۱۴۱ انعکاس دهند.