به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمداللهی، مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای با بیان اینکه به منظور ارائه عادلانه خدمات حمل و نقل جادهای کالا و در راستای رقابت سالم بین رانندگان ناوگان باری کشور، طرح نظارت بر توزیع عادلانه بار در پایانههای حمل بار در سراسر کشور اجرا میشود، گفت: در راستای جلوگیری و برخورد با پدیده تبعیض در ارائه بار به رانندگان بومی بر غیربومی، موضوع به مدیران کل راهداری و حمل و نقل جادهای ابلاغ شد.
وی افزود: ضمن تأکید بر نظارت مستمر و رصد توزیع عادلانه بار در پایانههای حمل بار، مقرر شد تمامی شکایات مربوط به موضوع مذکور از سوی رانندگان، رسیدگی و با متخلفان مطابق مقررات مربوطه در استان برخورد قانونی صورت گیرد.
به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای، مدیرکل دفتر حمل و نقل کالا این سازمان خاطرنشان کرد: رانندگان ناوگان باری میتوانند با مراجعه به قسمت "ثبت و پیگیری شکایات" در سامانه ۱۴۱.ir یا از طریق تماس تلفنی با سامانه تلفنی ۱۴۱، شکایات خود را مبنی بر تبعیض در ارائه بار به رانندگان غیر بومی اعلام کنند تا از سوی کاربر مرکز مدیریت راه های استان، شکایات را احصاء و جهت رسیدگی و اقدامات بعدی به حوزه حمل و نقل ارجاع کنند.