شناسهٔ خبر: 115999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

برپایی میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه های عمومی مسافری خراسان شمالی

پایانه سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از برپایی میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانه های عمومی مسافری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری گفت: زائران اربعین حسینی در صورت داشتن شکایت و نیاز به راهنمایی می توانند به میزهای پاسخگویی و رسیدگی به شکایاتی که طی این ایام در پایانه های عمومی مسافری شهرستان ها برپا شده است، مراجعه کنند.

وی افزود: نرخ های مصوب جابجایی زائران اربعین حسینی در پایانه های عمومی مسافری استان نصب شده است و شرکت های مسافری باید طبق نرخ های اعلام شده نسبت به فروش بلیت اقدام کنند و زائران در صورت مشاهده هر گونه تخلف از نرخ مصوب می توانند با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند تا برابر با ضوابط حاکم بر بخش حمل و نقل با متخلفان برخورد قانونی شود و یا به دفاتر رسیدگی به شکایات در پایانه ها مراجعه نمایند.

بر اساس این گزارش، ظهر امروز سرپرست، معاون حمل و نقل و رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از پایانه مسافربری مرکز استان بازدید کردند و مواردی از جمله نرخ بلیت جابجایی مسافران اربعین حسینی، سایت فروش بلیت و میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی  مورد بررسی قرار گرفت.

۳۸ شرکت حمل و نقل مسافر در خراسان شمالی فعالیت می کند و ۵۰ دستگاه ناوگان مسافری در این  استان واجد شرایط اعزام زائران حسینی است.