شناسهٔ خبر: 116053 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبر داد:

تصویب طرح های‌ تفصیلی مشهد تا یک ماه آینده

معاون شهرسازي و معماري اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: طرح های تفصیلی شهر مشهد تا یک ماه آینده به تصویب می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، بهاره بزرگمهر گفت: ظرف یک ماه آینده طرح‌های تفصیلی حوزه‌های مختلف مشهد به تصویب برسد با تمهیدات اندیشیده شده، این امر محقق می‌شود و از این طریق می‌توانیم بهترین فرصت را در اختیار شهر و شهروندان قرار دهیم.

بزرگمهر در جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهد افزود: امکان تهیه طرح‌های تفصیلی و بازنگری در آن ها پیش از تصویب و ابلاغ طرح جامع وجود نداشت، درواقع تصویب و ابلاغ طرح جامع به معنی کلید خوردن تصویب و ابلاغ طرح‌های تفصیلی است و همچنینن برای تصویب طرح های تفصیلی حضور و همکاری مستقیم شهرداری ضروری می باشدکه در حال حاضر خوشبختانه در حال انجام است.

وی شفاف‌سازی جریان پاسخگویی به شهروندان، فراهم آمدن توسعه شهری پایدار و برنامه ریزی و پاسخگویی برای عموم بدون واسطه را از جمله مزایای طرح‌های تفصیلی دانست و اظهار کرد: از این پس، هرز رفتن منابع شهری را شاهد نخواهیم بود و پس از 30 سال فرصت تاریخی و بی‌نظیری پیش روی شهر مشهد قرار می‌گیرد.