شناسهٔ خبر: 116096 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اعلام کرد:

افتتاح ۵ کیلومتر از بزرگراه نقده پیرانشهرتمرچین در آینده‌ای نزدیک

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۵ کیلومتر از قطعه ۲ بزرگراه نقده پیرانشهرتمرچین جهت سهولت تردد زائران اربعین حسینی احداث شده که ۲ کیلومتر آن زیربار ترافیک رفته و باقی در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو به همراه نماینده مردم شهرستان‌های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان پیرانشهر در بازدید از عملیات آسفالت بزرگراه نقدهپیرانشهرتمرچین اظهار داشت: قطعه دوم این محور ۲۳ کیلومتر است‌ که‌ ۵ کیلومتر از سمت ورودی شهر پیرانشهر بوده و زمینه تردد راحت زائران اربعین را فراهم می‌کند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: کارگاه‌های راهسازی از تمامی امکانات و منابع استفاده می‌کنند تا زیرساخت‌های لازم برای تردد امن زائران اربعین فراهم شود.

حمزه‌لو ادامه داد: قطعه اول طرح احداث بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین به طول ۱۰ کیلومتر است که عملیات آسفالت در ۴ کیلومتر با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار انجام می‌شود. 

وی اضافه کرد: ٣ هزار میلیارد ریال اعتبار برای قطعه دوم بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین که از کیلومتر ۱۰ شروع و تا کیلومتر ۳۲ ادامه دارد هزینه می‌شود.