شناسهٔ خبر: 116099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی قزوین:

جلسه شورای تامین مسکن استان برگزار شد

شورای مسکن قزوین جلسه شورای تامین مسکن استان به ریاست معاون عمرانی استاندار و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی استان، با حضور اعضای شورا در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری تشکیل شد و آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، سیدعلی هاشمی با اشاره به بررسی مصوبات جلسات قبلی شورای تامین مسکن در جلسه گفت: تسریع در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در اولویت برنامه‌های اداره کل بوده و در این راستا از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف نهایی تامین زمین در شهرستان‌ها و گزارش فرمانداران در این خصوص، افزود: با توجه به تصمیم جلسه و نظر معاون عمرانی استاندار مقرر شد در تاکستان تا پایان هفته موضوع زمین از سوی شهرداری مرتفع شده و با راه و شهرسازی نهایی شود.

 هاشمی تعیین تکلیف متقاضیان کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را از دیگر موارد طرح شده در این جلسه عنوان کرد.

 دبیر شورای مسکن استان‌ افزود: در حال حاضر تنها بانک عامل در طرح نهضت ملی مسکن، بانک مسکن است ولی با توجه به ابلاغ بانک مرکزی باید سایر بانک‌ها نیز ساز و کارهای خود را در این راستا راه‌اندازی کنند.

 مدیر کل راه و شهرسازی در پایان افزود: گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص جابجایی روستای خوبکوه بر اثر رانش نیز در این جلسه مطرح شد.