شناسهٔ خبر: 116105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی:‌

سهم جابجایی کالا توسط وانت بار در استان بیش از ۱۰۰۰ تن بوده است

مسعود قاسمی معاونت توسعه مدیریت و منابع خراسان جنوبی.jpg معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: سهم جابجایی کالا در استان از ابتدای سال جاری توسط وانت بار ها در استان بیش از۱۰۰۰ تن بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، مسعود قاسمی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۲۷۳۷۱۳۲ تن کالا در استان جابجا شده که از این میزان ۱۰۵۱ تن توسط ناوگان وانت بار حمل شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ناوگان وانت باری فعال در سطح استان۱۲۲۷ ناوگان بوده که با ۸۲ راننده در بخش حمل و نقل بار استان فعالیت دارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به طرح ساماندهی وانت بارها در استان نیز اشاره کرد و افزود: این طرح به منظور ارتقا ایمنی تردد، ساماندهی محمولات قابل حمل، رعایت قانون الزام شرکت‌ها و مؤسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظور تخصیص سوخت از کلیه رانندگان و مالکان وانت بار تدوین و برای اجرا به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور انجام شده است.

قاسمی تصریح کرد: در قالب این طرح شرایط صدور کارت هوشمند برای ناوگان وانت بار و رانندگان این حوزه تسهیل و با کمترین زمان می‌توانند کارت هوشمند دریافت کنند.