شناسهٔ خبر: 116108 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اعلام کرد:

افزایش ۴۲درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش ۴۲ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل-آستارا گفت:در ۵ ماهه امسال ۷ میلیون تردد در محور های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته حدود ۵ میلیون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده بود تصریح کرد:از آنجاییکه اردبیل مقصد مهم گردشگران از سراسر کشور است امسال افزایش ۴۲ درصدی تردد را در مبادی ورودی و خروجی استان شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در ۵ماهه گذشته ثبت ۳ میلیون و ۷۳۹هزار و ۶۹۳ تردد را درمبادی ورودی استان یادآور شدو اظهار کرد:در مدت یاد شده ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۸۰۶ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است.

نسیمی از افزایش ۴۳ درصدی تردد در مبادی ورودی استان اردبیل در ۵ ماهه گذشته خبرداد وبیان کرد:در مبادی خروجی استان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بود ۴۰ درصد افزایش را شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل محور اردبیل-آستارا و بالعکس با ۶ میلیون و ۵۸ هزار تردد،اردبیل-نیر و بالعکس با ۵ میلیون و ۶۶۹ هزار تردد و اردبیل-مغان با ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تردد رادارای محور های پرتردد استان در ۵ ماهه گذشته برشمرد.

 نسیمی از فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان خبردادو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

وی حضور شبانه روزی اکیپ های راهداری را در تمامی محورهای استان یاد آور شدو اظهار کرد: راهداران با حضوردر ۲۶ راهدارخانه و جاده ها آماده خدمات رسانی به مسافران هستند .