شناسهٔ خبر: 116110 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مشاور اجرائی مدیرعامل در امور فرودگاه های کشور اعلام کرد:

افزایش مجوز پروازهای اربعین/ برقراری ۶۵۰ پرواز برای اعزام و بازگشت زائران اربعین حسینی

فرودگاه مهرآباد هواپیما نشست مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام افزایش مجوز پرواز از برقرای ۶۵۰ پرواز برای عملیات اربعین ۱۴۰۱ خبرداد.

غلامرضا رستمیان مشاور اجرائی مدیرعامل در امور فرودگاه های کشور و مسئول عملیات اربعین در گفتگو با  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اعلام آمادگی فرودگاه‌های کشور برای اعزام زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین امسال از افزایش مجوز پرواز برای عملیات اربعین ۱۴۰۱خبر داد.

رستمیان اظهار کرد: تا این لحظه برای پروازهای اربعین که از تاریخ ۱۵ تا ۳۰ شهریور انجام خواهد شد، ۶۵۰ پرواز در نظر گرفته شده است که تعداد ۳۲۵ پروازعملیات رفت و ۳۲۵ پرواز برای  برگشت مجوز گرفته اند.

مشاور اجرائی مدیرعامل در امور فرودگاه های کشور بیان کرد: برای شهرهای ارومیه، ایلام، بوشهر و اهواز مجوز پرواز صادر شده است و پیش از این نیز برای شهرهای  تبریز، ساری، کرمانشاه، رشت، گرگان، یزد، اصفهان ، لامرد، لار، کرمان، شیراز، مشهد و مهرآباد تهران مجوز صادر شده بود.

 گفتنی است پیش از این مجوز برای ۵۳۴ پرواز صادر شده بود و اکنون با  افزایش مجوز برای ۱۱۶ پرواز دیگر عملیات اربعین با ۶۵۰ پرواز انجام خواهد شد.