شناسهٔ خبر: 116117 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان شرقی :

اطمینان و آرامش مردم از خدمات اداره پست نشان از کیفیت و مسئولیت پذیری است

تفاهم پست مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان شرقی گفت: اطمینان و آرامش مردم از خدمات اداره پست نشان از کیفیت و مسئولیت پذیری این اداره کل در استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( آذربایجان شرقی )، امیر بخشی زاده در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه ، ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای شبکه پستی استان در روند عملیاتی ثبت نام نهضت ملی مسکن  در سال گذشته وارزیابی مثبت از تعامل با پست استان افزود: با ورود پست به عرصه عملیاتی ثبت نام متقاضیان نهضت ملی مسکن ، اطمینان و آرامش در ارائه خدمت حاکم گشت.

بخشی زاده ارائه خدمت توسط پست را با کمترین شکایت و مورد پیگیری از سوی مردم نشان از عملکرد با کیفیت و مسئولیت پذیری اداه کل پست استان دانست.

جواد دباغ صادقی پور، سرپرست پست استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به گستردگی شبکه پستی کشور و ارائه خدمات متنوع در۱۸ شهرستان و بیش از ۱۲۰۰ نقطه دسترسی در استان ، از آمادگی اداره کل پست استان آذربایجان شرقی جهت ارائه خدمات نیابتی سازمان های خدمت رسانی به مردم  خبر داد.

بر اساس این تفاهم نامه قبول مدارک متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به همراه کنترل اصالت مدارک ، اسکن و ارسال و همچنین ارسال فیزیکی پرونده‌ها ، اصلاح مدارک و ویرایش اطلاعات توسط پست انجام خواهد گرفت.