شناسهٔ خبر: 116152 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد:

۱۲۸ اتوبوس آماده انتقال زائران چهارمحال و بختیاری به مرزهای غربی کشور

انتقال زوار کربلا روح اله غلامی گفت: ۱۲۸ دستگاه اتوبوس آماده انتقال زائران کربلا به مرزهای غربی کشور هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری) روح‌الله غلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در این استان بیش از 5 هزار زائر اربعین حسینی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا می‌شود.

وی تصریح کرد: ۱۲۸ دستگاه اتوبوس آماده انتقال زائران کربلا به مرزهای غربی کشور هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

غلامی ادامه داد: بلیط‌ها  روزانه و بیشتر حضوری به فروش می‌رسد اما فروش اینترنتی بلیط هم در دستور کار قرار دارد و بسیاری از هم‌استانی‌ها اقدام به تهیه بلیط به‌صورت اینترنتی نموده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: نرخ بلیط‌ها از پیش تعیین و به شرکت‌های مسافربری اعلام شده است.

وی بیان داشت: به لحاظ محدودیت‌های موجود از مردم درخواست داریم سفر به مقاصد دیگر را در درون کشور، درصورت عدم ضرورت به تعویق اندازند که ناوگان حمل و نقل عمومی با تمام توان و تجهیزات در خدمت زائران قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تمامی سفرها به مقصد شلمچه بوده است اما درصورت نیاز به مرزهای مهران و چزابه هم دایر می‌شود.