شناسهٔ خبر: 116163 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمانشاه خبر داد؛

ثبت بیش از ۱۰ هزار مورد آزمایش در پروژه بزرگراه کرمانشاه- میاندوآب

ساخت راه روستایی زنجیرآباد-ویس آقای شهرستان میاندوآب در استان آذربایجان غربی مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمانشاه از ثبت بیش از ۱۰ هزار مورد آزمایش در پروژه بزرگراه کرمانشاه- میاندوآب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا چراغی، مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمانشاه گفت: آزمایشگاه این استان موفق شد با انجام بیش از ۱۰ هزار و ۸۸۳ مورد آزمایش در پروژه بزرگراه کرمانشاه- میاندوآب ( قطعه ۱۰ الف) نقش آفرینی ویژه‌ای در ارتقاء کیفیت، افزایش طول عمر مفید و کاهش هزینه‌های این پروژه عمرانی داشته است.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه عنوان کرد: در این قطعه از بزرگراه به طول ۲۴ کیلومتر، پنج دستگاه پل، تعداد ۱۳۸ مسیر آب، بیش از ۲۵۰ هزار تن آسفالت و بیش از ۳۶ هزار متر مکعب بتن ریزی انجام و اجرا شده است.

مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در همین راستا آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمانشاه به عنوان بازوی توانمند و امین وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات خاص و منحصربه‌فرد، انجام بیش از سه هزار و ۲۰۰ مورد آزمایشات کنترل بتن، چهار هزار و ۵۸۳ مورد آزمایش کنترل عملیات خاکی و سه هزار و ۲۴ مورد آزمایش کنترل عملیات آسفالتی را در راستای اهداف دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در راستای ارتقاء کیفی پروژه به ثبت رسانده است.