شناسهٔ خبر: 116194 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عاون فنی و راه روستایی راهداری لرستان اعلام کرد:‌

تعرفه خدمات کارت هوشمند رانندگان در لرستان یکسان‌سازی می‌شود

تعرفه خدمات کارت هوشمند رانندگان در لرستان یکسان‌سازی می‌شود در راستای تکریم رانندگان حرفه‌ای حمل و نقل عمومی، تعرفه خدمات کارت هوشمند رانندگان در استان لرستان یکسان‌سازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، جلسه بررسی ضوابط و راهکارهای یکسان سازی تعرفه خدمات کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده‌ای استان با حضور معاون فنی و راه روستایی این اداره‌کل، رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسئول کارت هوشمند و انجمن‌های صنفی رانندگان و متصدیان دفاتر پیشخوان ارائه‌دهنده خدمات کارت هوشمند استان برگزار شد.

مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راه روستایی راهداری لرستان در این جلسه با بیان اهمیت ارائه خدمات به رانندگان حرفه‌ای به عنوان فعالان عرصه اقتصادی گفت: واگذاری خدمات کارت هوشمند شامل: ثبت‌نام، صدور، تمدید و ابطال به انجمن‌های صنفی و دفاتر پیشخوان از سنوات قبل در راستای برون‌سپاری خدمات دولت صورت گرفته است اما با توجه به‌ تفاوت نرخ تعرفه ی ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان، رانندگان با مشکل مواجه هستند که می‌طلبد با هماهنگی انجمن‌های صنفی نسبت به اصلاح نرخ و یکسان‌سازی اقدام شود.

وی با بیان اینکه تامین رفاه رانندگان در اولویت است، افزود: پس از تصویب نرخ توسط انجمن‌های صنفی و دفاتر پیشخوان، به منظور شفاف‌سازی باید نرخ مصوب در ورودی دفاتر پیشخوان نصب و اطلاع‌رسانی شود.