شناسهٔ خبر: 116200 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای نور خبرداد:

عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور رویان-گلندرود شهرستان نور

مازندران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نوراز عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور رویان-گلندرود منطقه آب پری این شهرستان به طول ۲ و نیم کیلومتر و با اعتبار بالغ ۲۵میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،سید صمد مصطفی نژاد اظهار داشت:راه فرعی به عنوان قسمتی از توسعه راهها، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های فرعی، اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌ها و ... است.

وی تصریح کرد: به منظور ارتقاء ایمنی، تسهیل تردد کاربران جادهای و لزوم توجه به نگهداری از رویه های آسفالتی موجود به عنوان سرمایه ملی با توجه به کاربری ترانزیتی محورهای شهرستان نسبت به اجرای روکش آسفالت محور فرعی رویان-گلندرود به طول ۲ و نیم کیلومترزیر سازی راه های روستایی یالرود-حطر-خجیر کلا-کرسی ایوا و نج در مجموع به طول ۴ کیلومتر نیز در حال اجرا است.

 مصطفی نژاددر ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قبیل تامین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشکار سازی نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاری قوس ، مسیرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  است.