شناسهٔ خبر: 116210 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باهدف حل مشکل متقاضیان شهرستان دماوند انجام شد:

تمدید قرارداد پلاک های مهم جیلارد نو و محک

محبت خواه با مصوبه هیات نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و تایید سازمان ملی زمین و مسکن قراردادهای مهلت گذشته واگذاری در جیلاردنو و محک به مدت ۶ ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تقدیر از تلاشهای راه و شهرسازی دماوند در حل مشکل جمع کثیری از مردم جیلارد نو و محک دماوند گفت: متقاضیان پلاکهای ۳۰۴۶ جیلارد نو و ۳۰۱۷ محک دماوند که قراردادهای مهلت گذشته واگذاری دارند , می توانند به مدت ۶ ماه برای رفع مشکل خود به اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند جهت تمدید قرارداد مراجعه نمایند.

وی افزود: با اخذ مصوبه هیات نمایندگی و تایید های سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین مجموعه حقوقی وزارت راه و شهرسازی امکان تمدید قرارداد تا ۶ ماه آینده ممکن شده است.

محبت خواه تصریح کرد: باتوجه به عدم وجود زیرساختها صرفا برای آخرین بار و به مدت ۶۰ ماه قراردادها تمدید شده و به متقاضیان اجازه داده می شود تا نسبت به اخذ جواز از شهرداری دماوند اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: موانع ساخت و ساز رفع شده است و متقاضیان می توانند از ابتدای هفته آینده با دردست داشتن مدارک و مستندات خود به اداره راه و شهرسازی دماوند جهت پی گیری و انجام امور مربوطه مراجعه نمایند.