شناسهٔ خبر: 116218 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

نهضت ملی مسکن با انجام یک کار تیمی محقق می شود

طرح نهضت ملي مسكن  شهرستان فريمان در خراسان رضوي سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: نهضت ملی مسکن یک طرح بزرگی است که بدون انجام کار تیمی محقق نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، عباس یوسف زاده در بازدید سرزده از طرح نهضت ملی مسکن فریمان که به همراه فرماندار، دادستان، رئیس اداره راه و شهرسازی فریمان و سایر مسئولان شهرستان فریمان صورت گرفت گفت: نهضت ملی مسکن یک طرح بزرگ و در واقع یک ابرپروژه است که جز با انجام کار تیمی و همکاری دستگاه های متعدد از آب و برق و گاز گرفته تا شهرداری امکان پذیر نخواهد بود.

وی اذعان کرد: در نهضت ساخت ملی مسکن مطالبه گری رسانه ها به  پیشرفت این موضوع کمک قابل توجهی می کند و ظرفیت بزرگی برای تحقق این اقدام دولت است به همین دلیل ما از رسانه ها انتظار داریم در پیشرفت این ابر پروژه در کنار ما یاری کنند.

یوسـف زاده با بیان اینکه سرعت بخشی به اجرای طرح های نهضت ملی مسکن باید در اولویت باشد گفت: کاهش هزینه‌های ساخت و ساز یکی از مهم‌ترین نیازها و اولویت‌های این طرح است و لازم است پیمانکاران از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز در راستای تحقق این هدف استفاده کنند.

یوسف زاده همچنین در این سفر یک روزه  از پروژه در حال اجرای محور فریمان به تربت جام نیز بازدید کرد و افزود: بعد از یک دهه آغاز عملیات آسفالت آن از سر گرفته شده و به زودی به بهره برداری و زیر بار ترافیک می رود.

شهرستان فریمان در 86 کیلومتری مشهد مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد و بر اساس مصوبه هیئت دولت در تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۳۷۲ تأسیس شده است.