شناسهٔ خبر: 116227 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان اعلام کرد:

بهره برداری از پروژه بهسازی،تعریض و آسفالت سه راهی ثمرین به ثمرین

احداث و بهسازی راه های روستایی طالقان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: پروژه بهسازی،تعریض و آسفالت ۲/۵کیلومتر از سه راهی ثمرین به ثمرین با ۱۳ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،آیدین هاشمی در مراسم افتتاح این پروژه با بیان اینکه بهسازی راه ثمرین از اولویت ها و مطالبات اصلی مردم منطقه بود گفت:برای اجرای این پروژه که عرض آن ۱۱ متر مربع است،۴۳ هزار متر مکعب عملیات رو کش آسفالت و ۳۷ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی و خاکبرداری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳ دهنه آبرو در این پروژه احداث شده تصریح کرد: خط کشی،ایمن سازی،نصب علائم افقی و عمودی این محورتوسط راهداری شهرستان اردبیل از سال ۱۴۰۰ شروع شده بود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل انجام لکه گیری و روکش آسفالت ۱ کیلومتر ازسه راهی ثمرین تا سه راهی کرد قشلاقی را یاد آور شدو اظهار داشت:کل محور ثمرین نیز بصورت دستی لکه گیری شده است.

هاشمی ازتعریض و بهسازی سه راهی معصوم آباد تا سه راهی ثمرین به طول ۵ کیلومتر خبرداد و خاطرنشان شد:این پروژه با مشخصات راه فرعی جهت تبدیل از راه روستایی به راه فرعی توسط پیمانکار در حال اجرا است.

وی تعریض یک دستگاه پل با دو دهانه ۶ متری و یک دستگاه آبرو جهت حذف پیچ خطرناک در راه روستایی کردقشلاقی را از دیگر پروژه های اولویت دارراهداری شهرستان اردبیل عنوان کرد و گفت:این پروژه نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا می باشد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه بهسازی و آسفالت ۳ کیلومتر از مسیراردبیل – گندیشمین و تسطیح و بهسازی ۴کیلومتر ازراه روستایی خاکی امیرآباد توسط راهداری شهرستان اردبیل انجام شده افزود: ۲۵ کیلومتر از راههای شنی ثمرین تسطیح شده است.

هاشمی تعویض و نصب علائم انتظامی و اخباری در مسیر اردبیل – گندیشمین به تعداد ۵۰ عدد و نصب گاردریل و ارتقای ایمنی در مسیر شیخ احمد – شندرشامی به طول ۱ کیلومتررا از دیگر اقدامات مهم راهداران در این مسیر برشمرد.