شناسهٔ خبر: 116231 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل ونقل راهداری جنوب استان تاکید کرد:

نظارت راهداری بر ناوگان حمل و نقل زوار اربعین در جنوب کرمان

اربعین آذربایجان شرقی معاون حمل ونقل راهداری جنوب کرمان گفت: با هدف سامان دهی حمل و نقل زائران اربعین طرح نظارتی ویژه با حضور میدانی و تشدید نظارت‌ها اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهر سازی (راهداری جنوب کرمان) حمیدرضا علیدادی سلیمانی افزود: قبل، حین و بعد از اربعین استفاده و توجه به ناوگان حمل و نقل مسافر بیشتر به چشم می‌آید و با توجه به میزان افزایش درخواست سفر نیازمند نظارت و پیگیری میدانی در حوزه شرکت‌های حمل و نقلی است.

وی افزود:از تمامی ظرفیت کارشناسان حوزه حمل و نقل و صنوف این حوزه برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی استفاده خواهیم کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: در جنوب کرمان ۱۱ شرکت حمل و نقل اتوبوسی فعال است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این شرکت‌ها در چهار چوب قوانین حمل و نقلی ملزم به خدمات رسانی مطلوب به زائران و مسافران اربعین شدند.

علیدادی سلیمانی بیان کرد:در ایام اجرای طرح جابجایی زائران اربعین حسینی به منظور بهره گیری از حداکثر توان عملیاتی ناوگان موجود در منطقه ارائه سرویس دربستی و پیش فروش ممنوع بوده و ارائه بلیت به متقاضیان می‌بایست به صورت روز فروش صورت پذیرد.

وی افزود:‌نظارت مداوم و مستمر بر روند و نرخ بلیت‌های فروخته شده توسط همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در دستور کارجدی قرار دارد ودر صورت مواجهه با تخلف برخورد قانونی توسط این کارشناسان صورت خواهد گرفت.

معاون‌حمل و نقل اداده کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: به رغم تلاش کارشناسان حوزه حمل و نقل برای نظارت در این ایام از مردم، مسافران و زائران اربعین خواست برای اطلاع از وضعیت جوی راه‌ها و همچنین اعلام هرگونه مشکلات جاده‌ای با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند.