شناسهٔ خبر: 116235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه :

روند عملیات اجرائی ساخت ساختمان الحاقی و ساختمان آموزشی بیمارستان سینای مراغه سرعت می گیرد

بیمارستان مراغه رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: روند عملیات اجرائی ساخت ساختمان الحاقی و ساختمان آموزشی بیمارستان سینای مراغه سرعت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( آذربایجان شرقی) ، مقصود محرم پور در جلسه ای که با حضور شریفی مدیرکل اجرایی منطقه 1 و 2 سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات  دولتی و عمومی و معاون مهندسی و ساخت اداره کلبرگزار شد ،  اظهارداشت : روند عملیات اجرایی ساخت فاز الحاقی و ساختمان آموزشی بیمارستان سینای مراغه با رفع مشکلات اعتباری سرعت می‌گیرد.

  رئیس  اداره راه و شهرسازی مراغه افزود : فاز نخست بیمارستان سینا سال ۹۷ در زمینی به مساحت ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۱ هزار و ۸۴۰ متر مربع و با ۴۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

محرم پور ادامه داد : زیر بنای درمانگاه تخصصی بیمارستان سینا نیز ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع  و ساختمان آموزشی نیز حدود 3هزار مترمربع میباشدکه  این طرح درمانی نیز با بیش از ۱۷.۸ میلیارد اعتبار آغاز شده و هم اکنون بالای ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است .

در ادامه جلسه  شریفی مدیرکل اجرایی منطقه ۱و۲سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی از روند اجرایی ساختمان‌ الحاقی و ساختمان آموزشی بیمارستان سینای مراغه بازدید و دستورات لازم را جهت تسریع در عملیات اجرایی صادر کرد.

و ادامه داد: با توجه به عدم تخصیص منابع مالی و اعتباری برای این طرح در سال های گذشته ، روند ساخت آن کمی کند شده بود که با تامین بودجه مورد نیاز شاهد رفع موانع پیش روی این طرح خواهیم بود.