شناسهٔ خبر: 116242 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

جابجایی بیش از ۶۰۰۰ زائر با ۳۰۰دستگاه اتوبوس از مازندران به مرز مهران

مازندران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از جابجایی تعداد ۶۰۲۵ زائر با بکارگیری ۳۰۰دستگاه اتوبوس از مازندران به مقصد مرز مهران تا تاریخ ۱۴ شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران،حسن جهانیان اظهار داشت: با توجه به پیش بینی حضور حداکثری زائرین علی الخصوص مازنی های ولایت مدار و عاشق خاندان اهل بیت عصمت و طهارت بوده ، براساس دستور العمل ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و استانداری مازندران جلسات متعدد و مستمری را برای اعزام این عزیزان برگزار شده تا جایی که بر اساس صورت وضعیت های به روز و ثبت شده آنلاین از تاریخ اول شهریور تا به امروز بیش از ۶۰۰۰ زائر با بکارگیری ۳۰۰دستگاه اتوبوس  از شهرهای مختلف استان به مقصد مهران جابجا شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم بالای زائران امسال حداکثر ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای جابجایی آن ها اختصاص داده شده است و روند اعزام زائران ادامه داشته و دور اول سفر برای بازگشت زائران آغاز شده است.

وی ادامه تاکید نمود : مسافران عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص می توانند به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ پیام ارسال نموده تا از طریق مسولین ذیربط اقدام لازم صورت پذیرد.