شناسهٔ خبر: 116286 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی اعلام کرد:‌

بهره برداری از ۵ پروژه‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک

افتتاح پروژه های دیهوک.jpg آیین افتتاح و بهره برداری از پنج پروژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، مراسم افتتاح ۵ پروژه‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک در محل اجرای پروژه روکش آسفالت(کیلومتر ۶۵) محور دیهوک - راور به نیابت از سایر پروژه ها و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس برگزار شد.

محمد فدوی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به گرامیداشت هفته دولت گفت : به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای خدمت رسانی به مردم و زائران علی ابن موسی الرضا (ع) و از طرفی برنامه‌های دولت انقلابی و عدالت‌ محور ، امروز این پروژه های زیرساختی در حوزه راه‌های اصلی و روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در بخش دیهوک تقدیم مردم شد.

فدوی اجرای ۳۵ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای دیهوک راور سه راهی راهداران- بیرجند-فردوس و دیهوک و روکش اسفالت محورهای روستایی اسفندیار ، مرغوب و اسماعیل اباد را از دیگر پروژه های افتتاحی در هفته دولت عنوان کرد.

بهره برداری از ۵ پروژه‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک

وی ازهمکاری بسیار خوب بسیج سازندگی در تامین قیر ، جهت روکش آسفالت محور روستایی اسماعیل آباد بخش دیهوک تقدیر و تشکر کرد.

عباس زاده ، معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات صورت گرفته راهداری گفت: خدمت به مردم مهمترین وظیفه همه دولتمردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز شاهد به ثمر نشستن زحمات خادمان مردم در حوزه های زیرساختی در بخش دیهوک هستیم.

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی در راههای شهرستان طبس و بخش دیهوک صورت گرفته و پروژه های قابل توجهی نیز در حال اجراست که با بهره برداری از آنها تحولی بزرگ در راههای شهرستان طبس و خصوصاً بخش دیهوک اتفاق خواهد افتاد.

روکش آسفالت محور دیهوک - راور به نمایندگی از سایر پروژه های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک افتتاح شد.