شناسهٔ خبر: 116288 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد :

آزمون متقاضیان تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا ۲۹ مهرماه برگزار می شود

داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : مطابق تفاهم نامه منعقده با سازمان سنجش و آموزش عالی کشور آزمون متقاضیان شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا به صورت مستقل توسط آن سازمان در هفته آخر مهرماه وروز جمعه ۲۹ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: مطابق تفاهم نامه منعقده با سازمان سنجش و آموزش عالی کشور آزمون متقاضیان شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا به صورت مستقل توسط آن سازمان در هفته آخر مهرماه وروز جمعه ۲۹ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 معاون وزیر اظهارکرد: آزمون مذکور مطابق استانداردها و ضوابط و چهارچوب های سازمان سنجش و آموزش کشور در یکی از مراکز آموزشی- دانشگاهی شهر تهران در تاریخ تعیین شده برگزار می شود.

امانی افزود: مطابق تفاهم نامه مقرر شده که جامعیت و کیفیت سئوالات به نحوی خواهد بود که تضمین کننده وجود توانمندی علمی - مهارتی لازم پذیرفته شدگان از میان متقاضیان باشد. لذا به متقاضیان آزمون سال جاری که طی دوره‌های زمانی اعلام شده پیشین ثبت نام کرده و واجد شرایط حضور در آزمون شناخته می شوند، توصیه نمی شود که از فرصت باقیمانده استفاده نموده و نسبت به ارتقای توان علمی- تخصصی و آمادگی کامل برای حضور در آزمون اقدام نمایند.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، کارت شرکت در آزمون نیزحدود سه روز قبل از آزمون توسط سازمان سنجش و آموزش کشور توزیع خواهد شد.

 اطلاع رسانی تکمیلی در خصوص محل برگزاری آزمون و نحوه توزیع کارت شرکت در آزمون و سایر اطلاعات ضروری ، متعاقباً توسط سازمان سنجش و آموزش کشور صورت خواهد پذیرفت.