شناسهٔ خبر: 116296 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی؛

مسئول راهبری در امر مردمی سازی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی سامان نیازی را به عنوان مسئول راهبری در امر مردمی سازی وزارت راه و شهرسازی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، سامان نیازی به عنوان «مسئول راهبری در امر مردمی سازی وزارت راه و شهرسازی» منصوب شد. در متن این حکم آمده است:

نظر به تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «مسئول راهبری در امر مردمی سازی وزارت راه و شهرسازی» منصوب می کنم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با برنامه‌ریزی و اقدام جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدضله العالی) در گام دوم انقلاب، به منظورایجاد تحول مردم پایه و عدالت با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های جوانان و ارتقا اعتماد و امید مردم از سیاست‌ها در وزارت راه و شهرسازی از طریق افزایش نقش و مشارکت در اداره  امورو توسعه کارآمدی وزارت متبوع در حل مسائل کشور با پشتوانه مردم، غلبه برساز و کارهای ناکارآمد، پرهزینه و زمان‌بر و بروکراتیک در پیشبرد اهداف دولت مردمی در چارچوب قوانین و مقررات کشور مجدانه کوشا باشید.

در راستای ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت به منظور کمک به تحقق انتظارات مذکور کلیه مدیران سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل تابعه مکلف به همکاری، معرفی و انتصاب دستیار مردمی در هماهنگی کامل با جنابعالی هستند.

توفیقات روز افزون شما را در انجام شایسته وظایف محوله خدمات رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.