شناسهٔ خبر: 116298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید از پایانه مسافر خرم‌آباد مطرح شد؛

ارتقای کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی یک اولویت است

ارتقای کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی یک اولویت است در بازدید اعضای ستاد اربعین حسینی و کمیته حمل و نقل این ستاد در استان لرستان از پایانه مسافربری برون استانی خرم‌آباد بر ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به زئران به عنوان یک اولویت تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لرستان)، در بازدید پایانه مسافر خرم‌آباد که سعید یادگاری مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان، کرم‌الهی مدیرکل دفتر روابط عمومی استانداری، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و دیگر مسئولان حضور داشتند، ضمن بازدید و نظارت بر نحوه ارائه خدمات حمل و نقل و فروش اینترنتی بلیط، به پرسش‌ها و دغدغه‌های زائران اربعین حسینی و صنوف حمل و نقل پاسخ داده شد.

در این بازدید ضمن قدردانی از فعالان حمل و نقل و حضور مستمر کارشناسان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایانه مسافر، بر ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به زائران و پاسخگویی به خواسته‌های آنان تاکید شد.

برپایه این خبر، استان لرستان به‌عنوان معین استان ایلام و مرز مهران، با هزار و ۴۰۵ دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در جابجایی زائران اربعین حسینی به مرز مهران و بالعکس فعالیت دارد که با توجه به افزایش تعداد زائران در روزهای منتهی به اربعین و انتخاب مرز مهران به عنوان مقصد بازگشت اکثر زائران، برنامه‌ریزی لازم برای جلوگیری از معطلی مردم در این مرز با تمام ظرفیت ناوگان صورت گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: طرح اربعین حسینی از هفتم شهریور ماه امسال آغاز و تا پنجم مهر ماه ادامه دارد که در طول این طرح، علاوه بر ارائه خدمات حمل و نقل، ایمن‌سازی مسیر و تسهیل در تردد زائران نیز برعهده اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان به‌عنوان مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان است.