شناسهٔ خبر: 116316 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس انجام گرفت؛

بهره برداری از ۵ پروژه راهداری شهرستان طبس در هفته دولت

افتتاح پروژه های طبس.jpg رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس از بهره برداری از ۵ پروژه شهرستان طبس در هفته دولت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، حیدری، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس گفت: به همت راهداران پر تلاش این شهرستان طی هفته دولت در شهرستان طبس ( بخش مرکزی و دستگردان) ۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال برای ارتقا بهره برداری از جاده های این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: پروژه هایی که در هفته دولت در این شهرستان افتتاح شد در حوزه های نوسازی و بهسازی، لکه گیری و روکش راه ، راه روستایی و تعمیر و تبدیل آبنما به پل بود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس گفت: از جمله پروژه های بهره برداری شده این شهرستان می توان به اجرای روکش ماسه آسفالت راههای روستایی سطح حوزه استحفاظی، لکه گیری و روکش آسفالت گرم راههای منتهی به شهرستان طبس اشاره کرد.

حیدری یادآور شد: عملیات احداث و اجرای آسفالت راه روستایی جمز ، تبدیل آبنما به پل محور شریانی طبس-اصفهان و عملیات تعریض و شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی محورهای مواصلاتی طبس-دیهوک و طبس-بشرویه نیز طی هفته دولت به بهره برداری رسید.