شناسهٔ خبر: 116337 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان خبر داد؛

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از ۳ هزار و ۹۳۲ داوطلب در هرمزگان

آزمون نظام بندرعباس 1 آزمون ورود به حرفه مهندسان کاردان های فنی ساختمان در شهر بندرعباس و کیش با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( هرمزگان)، مهدی سلیمانی در حاشیه بازدید از نحوه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی، اظهار داشت: در راستای اجرای آئین نامه نظام مهندسی و کنترل ساختمان، این آزمون از روز چهارشنبه در رشته های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور برگزار شده و تا عصر جمعه ۱۸ شهریور ماه ادامه دارد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اظهار داشت: این آزمون با حضور ۳ هزار و ۶۷۳ نفر از شرکت کنندگان در حوزه امتحانی شهر بندرعباس (دانشگاه آزاد اسلامی) و ۲۵۹ نفر در حوزه امتحانی کیش با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار شد که برای پذیرفته شدگان در این ازمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز و با رعایت شرایط لازم، پروانه اشتغال به کار صادر می شود.

شایان ذکر است نتایج این آزمون از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان، به نشانی www.inbr.ir   به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.