شناسهٔ خبر: 116348 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

تصویب دو طرح تفصیلی برای۳۰ هزار نفر از شهروندان در کمیسیون ماده ۵ استان تهران

کارگروه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تصویب اراضی ۸۲ هکتاری رباط کریم و ۳۲ هکتاری بنیاد مستضعفان ورامین در راستای قانون جهش تولید مسکن در کمیسیون ماده ۵ استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: دوازدهمین جلسه کمیسیون ماده ۵ در اجرای ماده ۴۳ آیین نامه نحوه بررسی و تصویب طرح های توسعه و عمران  با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، کارشناسان مربوطه و سایر اعضا در محل استانداری تهران برگزار شد.

وی در ادامه گفت:  در این جلسه پس از بحث و بررسی پروندهای موردی شهرستانهای ورامین و رباط کریم ، طرح های تفصیلی اراضی ۸۲ هکتار رباط کریم و ۳۲ هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان ورامین در اجرای قانون جهش تولید مسکن برای۳۰ هزار نفر از شهروندان استان تهران به تصویب رسید.

محبت خواه در پایان گفت: در ادامه جلسات امروز صبح که در محل استاندارای تهران برگزار گردید درجلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست ۱۷ طرح از طرحهای توسعه سرمایه گذاری در شهرستان ری، پیشوا، دماوند، فیروزکوه، رباط کریم و شهریار که شامل طرحهای کشاورزی ، مجتمع های گردشگری و صنایع تبدیلی و تکمیلی بود نیز تصویب شد.