شناسهٔ خبر: 116360 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

تمام ابنیه حوزه وزارت راه و شهرسازی مزین به نام شهدا می‌شود

حمید مردانیان روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی فارس با جهادگران در شیراز مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: تمام ابنیه‌ها، راهها، سالن‌ها و ساختمان‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی به نام شهدا نامگذاری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( فارس)، حمید مردانیان روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی فارس با جهادگران در شیراز افزود: همچنین به دنبال تشکیل شورای عالی مشاوران ایثارگران فارس در دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در این استان هستیم.

وی ادامه داد: با تشکیل این شورا به دنبال ایجاد هماهنگی بیشتر بین نمایندگان ایثارگران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارتخانه با مرکز با هدف خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به کارکنان ایثارگران هستیم.

وی اظهار داشت: بر همین اساس رئیس شورای عالی مشاوران استان فارس نیز انتخاب و معرفی شد تا جلسات این مجموعه به شکل منظم برگزار شود.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران بیان کرد: باید از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و نهادهای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات جهادی استفاده کنیم.

مردانیان گفت: یکی از طرح های مهم دولت که آبرو و شرف نظام است، طرح ساخت سالانه یک میلیون مسکن است که بخشی از مسئولیت این کار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل است واگذار شده است.

وی ادامه داد: باید با اقدام جهادگونه در جهت حل مشکلات مناطق محروم گام برداریم و حتی در برخی موارد می‌توان با کاهش برخی مباحث و کاغذبازی های اداری این روند را شتاب بخشید.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با اشاره به اقدامات و تبلیغات گسترده دشمن برای ناامید کردن مردم و ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در حوزه های مختلف بارها و بارها تذکر می‌دهند که مراقب باشید که دشمن در عرصه های مختلف آرایش جنگی گرفته و ما باید با تمام وجود این مساله را دریابیم چرا که چنین تذکرهایی وظیفه ما را سنگین تر می کند.