شناسهٔ خبر: 116498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور بیش از ۸ هزار و ۳۱۶ داوطلب در کرمانشاه

آزمون نظام مهندسی در کرمانشاه آزمون ورود به حرفه مهندسان کاردان های فنی ساختمان در کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( کرمانشاه)، مهرداد آهکی در حاشیه بازدید از نحوه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی، اظهار داشت: در راستای اجرای آئین نامه نظام مهندسی و کنترل ساختمان، این آزمون از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور در رشته های عمران، معماری، مکانیک، برق، نقشه‌برداری، شهرسازی و ترافیک همزمان با سراسر کشور برگزار شده و تا عصر جمعه ۱۸ شهریور ماه ادامه دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی کرمانشاه با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون اظهار داشت: این آزمون با حضور ۸ هزار و ۳۱۶ نفر از شرکت کنندگان در سه حوزه امتحانی استان کرمانشاه در دانشگاه آزاد اسلامی، صنعتی کرمانشاه و حوزه فنی و حرفه ای شهرک معلم، با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار شد که برای پذیرفته شدگان در این ازمون پس از تکمیل مدارک مورد نیاز و با رعایت شرایط لازم، پروانه اشتغال به کار صادر می شود.

شایان ذکر است نتایج این آزمون از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان، به نشانی www.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.