شناسهٔ خبر: 116587 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از هفتم تا ۱۹ شهریور ماه؛

۳ میلیون تردد در جاده های ایلام ثبت شد

تردد وسیله نقلیه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: دوربین های نظارتی راهداری در بازه زمانی هفتم لغایت ۱۹ شهریور ۳ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۵۷۶ تردد خودرو در محورهای مواصلاتی این استان ثبت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)؛ سید زاهدین چشمه خاور  اظهار داشت: این‌ میزان تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی یادآور شد: طی این مدت( هفتم لغایت ۱۹شهریورماه ) ۳۵۲ هزار و ۸۶ خودرو وارد استان و ۲۱۸ هزار و ۲۶۵خودرو نیز از استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: بیشترین میزان تردد در این مدت در محورهای صالح آباد- مهران و سرابله - ایلام بوده است.

چشمه خاور با اعلام اینکه امکانات حمل و نقل و اتوبوس در مرز مهران برای انتقال زوار به شهرهای خود مهیاست، یادآور شد: مسافران و زائران ایرانی و خارجی در برگشت به کشور هیچ‌گونه مشکلی برای سفر به شهرهای مناطق خود ندارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام با اشاره به آمار تردد مسافر و زائر از مرز بین المللی مهران در بازه زمانی اول تا ۱۹ شهریور ماه گفت: در این مدت یک میلیون و ۵۰۹ هزار و ۵۴۴ نفر از این مرز تردد(ورود و خروج) کردند.

وی عنوان کرد: همچنین طی این مدت یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۳۵۹ نفر ایرانی از مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۳۰۸ هزار و ۲۴۶ نفر به کشور ورود و یک میلیون و ۱۵۵ هزار و ۱۱۳ نفر نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج شده اند.

چشمه خاور افزود: همچنین در این مدت ۴۵ هزار و ۹۶۰ نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۴۱۶ نفر به کشور ورود و ۳۳ هزار و ۵۴۴ نفر نیز از طریق مرز مهران خارج شده اند.