شناسهٔ خبر: 116591 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درحاشیه جلسه شورای مسکن استان اعلام شد:

تایید نهایی ۱۰۳ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان تهران /بیش از ۶۰ درصد بیشتر از تعداد متقاضیان تائید شده زمین تخصیص یافته است

نهضت ملی مسکن اسلامشهر مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تخصیص زمین به میزانی بیشتر از متقاضیان مسکن ملی استان تهران خبر داد و گفت: در این خصوص جای نگرانی نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: به میزان ۹۸۰ هزار نفر ثبت نام اولیه نهضت ملی مسکن داشته ایم که شامل شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی، شهرهای استان تهران و شهرهای زیرمجموعه بنیاد مسکن بوده است که پس از پالایش‌های نهایی ۱۰۳ هزار نفر تائید نهایی شده اند.

محبت خواه افزود: پیامک افتتاح حساب برای متقاضیان تائید شده از طرف بانک مسکن ارسال شده و در تعدادی از شهرها در نیز به سرعت در حال ارسال است.

وی در ادامه تصریح کرد: ۲۰ هزار نفر تاکنون در استان تهران افتتاح حساب داشته اند و بیش از ۱۲ هزار نفر متقاضی استان به ۱۴۳ پروژه تعریف شده نهضت ملی مسکن متصل شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برنامه ریزی همه جانبه تمامی زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی در استان تهران برای اتصال ۱۰۳ هزار نفر متقاضی تائید صلاحیت شده خبر داد و گفت: بیش از ۶۰ درصد نیز بیشتر از تعداد متقاضیان تائید شده  در حال حاضر زمین تخصیص یافته است و در واقع برای ۱۶۲ هزار نفر متقاضی زمین را تامین کرده ایم تا در ثبت نام های آتی نیز دچار مشکل نباشیم .

محبت خواه افزود: دو فرآیند شروع پروژه و تخصیص زمین را به شکل مستمر پیش می بریم  و از شهرداران شهرهای استان نیز پیگیر تخصیص زمین و جذب سرمایه گذار برای رونق بخشی به نهضت ملی مسکن هستیم.