شناسهٔ خبر: 116613 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:‌

۲هزار و ۷۰۰زائر اربعین با ناوگان حمل و نقل جاده ای به قزوین بازگشتند

پایانه برکت معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:تاکنون ۲هزار و ۷۰۰زائر اربعین با ناوگان حمل و نقل این استان از مرکز مهران به قزوین بازگشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قزوین)، علیرضا معیری‌پور گفت: تمام تمهیدات لازم برای اعزام ناوگان حمل و نقل به‌منظور بازگرداندن زائران و مسافران انجام شده و هم اکنون روند بازگشت زائران توسط اتوبوس های ناوگان استان قزوین در حال انجام است.

وی اضافه کرد:تیمی از همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین نیز در محل پایانه مرکزی برکت در مهران برای ارائه خدمت و راهنمایی زائران اربعین مستقر هستند و بر رعایت قوانین حمل و نقل، الزامات ایمنی و نرخ مصوب جابه‌جایی زائران نظارت دارند.

معیری‌پور ادامه داد:به منظور جلوگیری از سردرگمی زائران استان قزوین بالن این استان برفراز پایانه برکت برافراشته شده تا زائران قزوینی بتوانند برای بازگشت به قزوین به راحتی با دنبال کردن آن به سکوی مرتبط با قزوین که اتوبوس‌ها در آنجا مستقر هستند مراجعه کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:نرخ مصوب جابه‌جایی زائران از مرز مهران به قزوین برای اتوبوس های‌۲۵نفره ۵۲۵هزار تومان، اتوبوس‌های ۳۲نفره ۴۴۳هزار تومان و اتوبوس‌های ۴۴نفره ۳۵۹هزار تومان است و با دریافت مبالغ غیر از این تعرفه برخورد قانونی لازم خواهد شد.