شناسهٔ خبر: 116734 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:

جابه‌جایی بیش از ۱۰ هزار زائر از استان البرز به مرزهای کشور

جابه جایی زائران البرزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، گفت: در بازه زمانی یکم تا بیستم شهریور ۱۰ هزار و ۵۲۳ البرزی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین توسط ۳۸۱ سرویس اتوبوس به مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فر، اظهارکرد: همزمان با آغاز سفرهای اربعین از ابتدای شهریورماه تا روز یکشنبه، ۲۰ شهریورماه ۱۰ هزار و۵۲۳ البرزی توسط ۳۸۱ سرویس ناوگان حمل و نقل عمومی به مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی اعزام شدند.

وی افزود: در این بازه زمانی ۹ هزار و ۸۲ زائر  توسط ۳۲۵ سرویس اتوبوس به مرز مهران، ۲۳ زائر توسط یک سرویس به شلمچه، ۵۳ زائر توسط سه سرویس به مرز چذابه و یک هزار و ۳۶۵ زائر توسط ۵۲ سرویس اتوبوس به مرز خسروی اعزام شدند.

این مسئول بیان کرد: باتوجه به ضرورت برقراری سفرهای داخلی مسافران در این بازه زمانی وسایل حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری نیز براساس نیاز استان برای جابه‌جایی مسافران تامین شد و در این مدت ۶۵ هزار و ۳۰۶ مسافر طی چهار هزار و ۸۹۷ سفر داخلی از استان البرز به شهرهای مختلف کشور جابه‌جا شدند.

زندی‌فر با بیان اینکه طی مدت مذکور در مجموع  ۷۵ هزارو ۵۵۹ مسافر و زائر از استان البرز طی پنج هزار و ۲۷۸ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به مرزها اعزام و یا در شهرهای داخلی کشور جابه‌جا شدند، گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین انجام شده و حداکثر توان ناوگان حمل و نقل عمومی استان در مرزها به ویژه مرز مهران برای خدمت‌رسانی به زائران به کار گرفته شده است.