شناسهٔ خبر: 116736 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و معاونین صورت گرفت :

دیدار چهره به چهره مدیرکل با مردم و رسیدگی حضوری به مشکلات در فرمانداری شهرستان لامرد و مُهر

دیدار چهره به چهره با مردم جلسه رسیدگی به مسائل و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی لارستـان و ٧ تن از معاونین این اداره کل در فرمانداری شهرستان لامرد و مهر برگزار شد.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستـان)، جلسه رسیدگی به مسائل و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی لارستـان و ٧ تن از معاونین این اداره کل در فرمانداری شهرستان لامرد و مهر برگزار شد.  

شبانی اظهار داشت : جهت تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی، رسیدگی به مسائل و درخواست های مراجعه کنندگان و گسترش روحیه جهادی و جریان‌سازی خدمت بی منت، به صورت دوره ای با حضور تمامی معاونین در فرمانداری شهرستان های حوزه استحفاظی حاضر خواهیم شد تا گره گشایی از مشکلات مردم با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی با بیان اینکه حضور همزمان معاونین موجب تسریع در روند نتیجه گیری موضوعات و مطالبات مردمی خواهد شد، افزود : از این رو پس از استماع درخواست‌های متقاضیان و مطالعه موردی پرونده‌های آنها با در نظر گرفتن جهات قانونی و درخواست‌های متقاضیان، دستورات لازم در همین ملاقات اتخاذ شد.  

شبانی با اشاره اینکه : ضرورت پاسخگویی هوشمندانه مسئولان در تحقق مطالبه مردم می تواند در کاهش میزان نارضایتی عمومی مثرثمر باشد، گفت : جهت احصاء مشکلات و رسیدگی به امور مردم این رویه را بی وقفه با حضور در فرمانداری های شهرستان های حوزه استحفاظی و با همراهی فرمانداران و دیگر مسئولان اداری در راستای عدالت در ارائه خدمات در دستور کار قرار داده ایم.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستـان تصریح کرد : به روسای ادارات شهرستانی به عنوان نماینده ی اداره کل در شهرستان، ماموریت داده ایم موضوعات و مباحث مطرح شده در این جلسات صورتجلسه شود و قبل از حضور بعدی در آن شهرستان موارد صورت مجلس شده تا حصول نتیجه را پیگیری نمایند.  

در ادامه سفر مدیرکل راه و شهرسازی لارستـان به شهرستان لامرد و مهر که با همراهی موسوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران، بخشداران و مسئولان محلی صورت گرفت از مراحل پیشرفت فیزیکی پروژه های در حال احداث این اداره کل در لامرد و مهر به صورت میدانی بازدید به عمل آمد.