شناسهٔ خبر: 116840 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان:

عملیات تسطیح ۵۰۰ کیلومتر از مسیرهای روستایی درمیان انجام شد

تسطیح راه روستایی درمیان.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان ازعملیات تسطیح و رگلاژ ۵۰۰ کیلومتر از مسیرهای شنی و خاکی این شهرستان در ۵ ماهه اول سالجاری خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، رضا نوری مقدم، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای درمیان گفت : عملیات تسطیح و رگلاژ ۵۰۰ کیلومتر از مسیرهای شنی و خاکی این شهرستان در ۵ ماهه اول سال  ۱۴۰۱ به منظور تردد روان روستائیان و در راستای برطرف کردن ناهمواریهای بوجود آمده در اثر بارندگی اجرایی شده است.

وی افزود: این عملیات توسط ۲ اکیپ در چهار بخش مرکزی، قهستان، میاندشت و گزیک اجرایی شده و هم اکنون تردد ایمن و روان ساکنین این روستاها در این محورها جریان دارد.

نوری مقدم با بیان اینکه راههای ارتباطی از مهمترین عوامل توسعه‌ای هر منطقه محسوب می‌شوند ، ادامه داد: این اداره در راستای اهداف سازمان همواره بهبود وضعیت راههای روستایی را با بکارگیری تمامی تجهیزات و امکانات مورد توجه قرار داده است.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات روکش آسفالت گرم رگلاژی محورهای فورگ، اشک، تخته جان، سریجان ، نقنج و سه راهی زهان به طول ۱۳.۵ کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

نوری مقدم یادآورشد : شهرستان درمیان دارای بیش از۱۰۹۰ کیلومتر جاده اصلی، فرعی و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها به تناسب اعتبارات موجود و با توجه به اولویت بندی خرابی رویه آسفالتی محورهای حوزه استحفاظی در طول سال انجام می شود.