شناسهٔ خبر: 116867 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جشنواره شهید رجایی استان مطرح شد؛

کسب رتبه برتر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی

جشنواره شهید رجایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ در جشنواره شهید رجایی، بین ۵۰ دستگاه اجرایی استان خوش درخشید و رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، استاندار خراسان شمالی در آیین جشنواره شهید رجایی با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره، از محمد مشتری سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به عنوان دستگاه برگزیده جشنواره شهید رجایی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت تجلیل کرد.
حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم گفت: این جشنواره به نام شهید رجایی مزین شده است و باید رهرو راه شهدا در حفظ ارزش های اسلامی باشیم.
وی با تاکید بر این که اگر نیت دستگاه های اجرایی رضایت خداوند باشد کار کردن خستگی ناپذیر خواهد بود، افزود: مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی تنها باید برای رضای خداوند و خلق خدا فعالیت کنند و نباید رضایت خداوند را فدای مادیات کرد.
حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه مرکز استان نیز در این مراسم اظهارکرد: مسئولان باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند و این مهم نشان از اهمیت حکومت دینی دارد.
بر اساس این گزارش، جشنواره شهید رجایی روز چهارشنبه با حضور دکتر حسین نژاد استاندار خراسان شمالی و دستگاه های اجرایی استان در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.