شناسهٔ خبر: 116887 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سخنگوی کمیته حمل ونقل اربعین راهداری استان اردبیل خبرداد:

اتوبوس‌های فعال اردبیل در طرح اربعین لاستیک دریافت می‌کنند

برپايی ميزخدمت در پايانه های مسافربری كرمان برای پاسخگويی به زائرين اربعين سخنگوی کمیته حمل ونقل اربعین راهداری استان اردبیل گفت: ناوگان اتوبوسی فعال در طرح اربعین حسینی لاستیک دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،رضا شیرین‌زاده در بازدید از پایانه مسافری اردبیل گفت: با هدف ایجاد انگیزه در مالکین و رانندگان اتوبوس، به ناوگان های  اتوبوس فعال استان اردبیل در طرح اربعین حسینی لاستیک تخصیص می‌یابد.

وی افزود: مقرر شد به ازای هر ۳ هزار کیلومتر کارکرد ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافربری اتوبوسی از ۷ شهریور ۱۴۰۱ با صورت وضعیت عادی در مسیرهای «باشماق»، «تمرچین»، «مهران»، «خسروی»، «‌شلمچه» و «چذابه» ۲ حلقه لاستیک به مالک ناوگان اتوبوس به نرخ دولتی تخصیص یابد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۲۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری از اردبیل به سمت مرز مهران گفت: نیروهای راهداری برای نظم‌دهی و هماهنگی بازگشت زائران به استان اردبیل تا ۳۱ شهریورماه در مرز مهران مستقر هستند تا زوار حسینی در بازگشت به استان هیچ مشکلی نداشته باشند.

شیرین‌زاده ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضای سفر تمامی ناوگان‌های عمومی مسافری استان اردبیل شبانه روز در خدمت زائران امام حسین (ع) هستند تا عاشقان کربلا با آرامش و امنیت عازم سفر عشق شوند.

وی افزود: جابجایی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و مردم می‌توانند هرگونه شکایات و گران‌فروشی بلیط‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به راهداری اطلاع دهند.