شناسهٔ خبر: 116970 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی عنوان کرد :

خدمت برای زائرین اربعین حسینی از تمرچین تا مهران در جریان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : خدمت ما برای زائرین اربعین حسینی از تمرچین تا مهران در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون در جریان بررسی وضعیت اعزام ناوگان به مهران و محل دقیق تردد آن در محورهای ارتباطی از طریق سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راههای استان گفت: تاکنون بالغ بر ۱۲۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی زائرینی که از طریق مرز مهران وارد کشور می شوند، این پایانه مرزی اعزام شدند.

وی ادامه داد : این اعزام تا بازگشت کلیه زائرین به محل اقامت ادامه خواهد داشت و گزارش های میدانی از همکاران حاضر در مرز مهران از نبود هیچ‌گونه کمبودی به لحاظ تعداد ناوگان برای جابجایی مسافران آذربایجان غربی به استان دارد.

این مقام مسئول اضافه کرد: درحال حاضر ۱۰ نفر از همکاران این اداره کل با حضور در مرز مهران هدایت و راهبری زائرین به سمت ناوگان بومی را عهده دار هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: از سویی دیگر زیرساخت های لازم برای بازگشت زائرین از پایانه مرزی تمرچین برقرار و تعامل و هماهنگی فرادستگاهی بین دستگاههای ذیربط درخصوص اجرای طرح اربعین حسینی در راستای استقبال از زائرین ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: راههای ارتباطی ایمن، روشنایی محورهای ارتباطی، ناوگان آماده، اقدامات نرم افزاری هماهنگی فرادستگاهی، سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای و همکاران سختکوش و پای کار به استقبال از زائران ایستاده اند تا آنان به سلامت به آغوش خانواده هایشان بازگردند.