شناسهٔ خبر: 116991 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قائمشهر خبر داد :

بهسازی و آسفالت محورهای روستایی شهرستان قائمشهر

مازندران-راه روستایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قائمشهر از بهسازی و آسفالت محورهای روستایی این شهرستان به طول۱و نیم کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر۱۴ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، مصطفی امیری به محورهای روستایی این شهرستان که عملیات بهسازی و آسفالت در آنها صورت گرفته اشاره و تصریح کرد : اجرای آسفالت راه روستایی آبمال به قادیکلا بطول اکیلومتر با اعتباری بالغ برهشت میلیارد ریال و  اجرای آسفالت راه روستایی کوتنا به شهرک یثرب بطول نیم کیلومتر  با اعتبار بالغ بر شش میلیارد ریال از جمله محورهای هستند که در ماه های اخیر عملیات بهسازی و آسفالت در آنها صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: شهرستان قائمشهر از جمله شهرستانهایی است که به لحاظ شرایط جغرافیایی منطقه و تعدد روستاها در آن دارای محورهای پر رفت و آمد بوده ، لذا ایمن سازی و بهسازی راه های ارتباطی این شهرستان از جمله فعالیتهای مهم این اداره است.
امیری خاطر نشان ساخت : مازندران دارای ۷۸۴۴ کیلومتر راه روستایی بوده که مقدار ۲۷۰کیلومتر از آن در شهرستان قائمشهر واقع شده که این مقدار ۲۲۶ کیلومتر آسفالته است.