شناسهٔ خبر: 116994 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در پایانه مرزی برکت صورت پذیرفت:

برپایی میز خدمت برای خدمت به زائران کربلا

میزخدمت اربعین در راستای خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام، بمنظور هدایت، پاسخگویی و تسهیل در سفرهای اربعین میز خدمت با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در پایانه مرزی برکت بر پا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، بمنظور تسهیل در سفرهای اربعین و خدمت رسانی به زائران کربلای معلی میز ارتباطات مردمی با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در پایانه مرزی مهران برپا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اهمیت تسهیل سفرهای اربعین و خدمت رسانی به زوار در طول زمان سفر از شروع اعزام تا بازگشت گفت: همانگونه که برای اعزام از استان اقدامات ویژه‌ای برای زائران انجام شده بود، طبق برنامه‌های هدف برای بازگشت نیز این اقدامات با حضور میدانی در پایانه مرزی مهران استمرار خواهد داشت.

وی از اعزام ۲۹ دستگاه انواع ماشین‌های سبک، سنگین و نیمه سنگین به مهران خبر داد و افزود: این اداره کل با هماهنگی ستاد اربعین استانی و برنامه‌های هدف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، تمهیداتی برای بازگشت مواکب استان نیز در نظر دارد و تا پایان برنامه‌های اربعین با حضور جهادی همراه زائران خواهیم بود.

به گفته جهانی علاوه بر برپایی میز خدمت، مهم‌ترین وظیفه کاروان اعزامی این اداره کل کنترل شبانه روزی فعالیت ناوگان مسافری است تا خللی در بازگشت زائران استان ایجاد نشود.