شناسهٔ خبر: 117022 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری اعلام کرد؛

پایانه برکت همچنان جزو پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور/ خروج ۱۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌ها طی یک شبانه روز

تردد اربعین مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری پایانه برکت را جزو پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور خواند و از خروج یک هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌ها طی یک شبانه روز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه طی دو روز گذشته دو هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین حسینی به مرزهای اربعین اعزام شده است، گفت: امروز اوج بازگشت زائران به کشور است و در این زمینه ناوگان به صورت کامل تامین شده و هیچ کمبودی از لحاظ تامین ناوگان برای بازگشت زائران به کشور وجود ندارد.

وی از امکان ایجاد صف‌های طولانی برای جابه‌جایی زائران خبر داد و اظهار کرد: با مدیریت و اعزام اتوبوس از پایانه‌های اتوبوسرانی زائری بدون اتوبوس نخواهد ماند.

باقرجوان گیت‌های پایانه‌های مرزی را شلوغ خواند و اعلام کرد: از روز گذشته تاکنون یکهزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌ها خارج شده و تا پایان امشب نیز دو هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس اقدام به جابه‌جایی زائران خواهند کرد.
به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر خاطرنشان کرد: پایانه برکت در مجاورت مرز مهران همچنان جزو پرترددترین پایانه‌های مرزی کشور است و ازدحام جمعیت در پایانه مرزی شلمچه و چذابه نسبت به سایر مرزها کمتر است.