شناسهٔ خبر: 117157 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد:

دفتر میز خدمت دائم، در پایانه مسافری کوثر شهرستان قم راه اندازی شد

خبر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: با اختصاص و تجهیز غرفه ای درپایانه مسافری کوثر شهرستان قم و استقرار عوامل اجرایی، دفتر میز خدمت دائم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، به صورت رسمی فعالیت خودرا دراین پایانه، آغاز کرد

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه وشهرسازی ازاستان قم، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از راه اندازی میز خدمت دائم در پایانه مسافری کوثر شهرستان قم خبرداد.

حسین زنجیرانی فراهانی درادامه این خبر افزود:با توجه به نقش مرکزی پایانه مسافری اتوبوسی  کوثر شهرستان قم در ارائه خدمات سفر به کاربران، که ضرورت پاسخگویی به مطالبات مردمی را دوچندان می گرداند، نسبت به استقرار میز خدمت دائم دراین پایانه اقدام شد.

وی با یادآوری این مهم که میز خدمت دائم  به منظور پاسخگویی مستقیم به مراجعات کاربران جاده‌ای، اعم از مسافران، رانندگان،  صنوف مرتبط و ...، و تسریع در رسیدگی به موارد موضوعه، درپایانه کوثر مستقر شده، اظهار داشت: با توجه به حضور نمایندگان این اداره کل در پایانه مذکور، کاربران گرامی با مراجعه به این دفتر میتوانند نسبت به پیگیری امور خود مطمئن باشند.

زنجیرانی فراهانی متذکر شد: غالب اتباع خارجی مراجعه کننده به این پایانه از برادران و خواهران عرب زبان می باشند.

وی تصریح کرد: به همین منظور، جهت ارتباط بهتر و سهولت در رسیدگی به مراجعات اتباع گرامی، نماینده این اداره کل در دفتر میز خدمت مذکور به زبان عربی آشنایی کامل داشته و میتواند نسبت به پی گیری اموراین  عزیزان، بهتراقدام نماید.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم در توضیحی تکمیلی در خصوص راه اندازی دفتر میز خدمت دائم در پایانه مسافری کوثر شهرستان قم اظهار داشت: پیش ازاین، دفتر میز خدمت، به صورت مقطعی و در طول ایام مناسبتی سال در پایانه کوثر راه اندازی می‌شد.

حسین زنجیرانی فراهانی ادامه داد: با توجه به ضرورت پاسخگویی مستقیم به مراجعات کاربران گرامی و پی گیری های به عمل آمده، غرفه ای در سالن عمومی  پایانه کوثر به این اداره کل، جهت استقرار دائم میز خدمت اختصاص یافت که پس از تجهیز، به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.