شناسهٔ خبر: 117172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد: 

 اعزام بالغ بر ۸۰۰ دستگاه اتوبوس به پایانه مرزی مهران برای بازگشت زائران اربعین حسینی ( ع)

 اعزام بالغ بر ۸۰۰ دستگاه اتوبوس به پایانه مرزی مهران  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اعزام بالغ بر ۸۰۰ دستگاه اتوبوس به پایانه مرزی مهران برای بازگشت زائران اربعین حسینی ( ع ) خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ( ع ) و بازگشت آنها از مرز مهران به استان و شهرستانهای محل سکونت شان بالغ بر ۸۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه های مسافری شهرستان های مختلف استان به پایانه مرزی مهران اعزام شد.

 وی افزود : این تعداد ناوگان اتوبوسی نزدیک به ۱۵ هزار و پانصد زائر را از اقصی نقاط استان آذربایجان غربی برای شرکت در مراسم معنوی پیاده روی اربعین و زیارت بارگاه مطهر حضرت امام حسین ( ع ) به پایانه مرزی مهران انتقال دادند.

 آرامون ادامه داد : از ۱۱ تا ۲۶ شهریور ماه سال جاری تعداد ۱۱۲ ناوگان مسافری عمومی در استان ۱۷۶۰ زائر را به پایانه مرزی تمرچین انتقال داده و تعداد ۲۳۵ ناوگان مسافری عمومی نیز ۶۴۷ زائر را از این پایانه مرزی به اقصی نقاط کشور جابجا کردند.