شناسهٔ خبر: 117174 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی عنوان کرد:

 رسیدگی خارج از نوبت به ۴۵ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای مسافر در ایام اربعین  

حقوقی آذربایجان غربی  رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در ایام اربعین ۴۵ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای مسافر در کمیسیون های ماده ۱۱ ، ۱۲و ۱۴ بصورت خارج از نوبت بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، امیر خیر اندیش رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت: در ایام تردد زائران اربعین حسینی( ع ) در مجموع ۴۵ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان و شرکت‌های بخش حمل و نقل مسافر طی ۲ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ۲ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ و یک جلسه کمیسیون ماده ۱۴ بصورت خارج از نوبت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 وی اذعان کرد: در این مدت ۲۱ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش مسافر در کمیسیون ماده یازده ، ۱۶ پرونده تخلفاتی مربوط به شرکتهای حمل و نقل عمومی بخش مسافر در کمیسیون ماده دوازده و نیز ۸ پرونده  تخلفات مالکین خودروهای ناوگان عمومی در کمیسیون ماده ۱۴ مورد بحث و بررسی و صدور رای قرار گرفت.

 این مقام مسئول از رانندگان گرامی و صاحبان شرکت‌های حمل و نقل خواست تا تمام قوانین و مقررات و ضوابط ایمنی را به دقت رعایت کنند تا باعث بروز مشکل برای خود در کمیسیون های ماده ۱۱ ، ۱۲ و ۱۴ نشوند.