شناسهٔ خبر: 117204 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد؛

تجلیل از ایثارگران ادارات تابعه وزات راه وشهرسازی در چهارمحال و بختیاری

تجلیل از خانواده شهدای راه و شهرسازی در شهرکرد در همایشی با حضور مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، از ۱۱۰ جانباز، آزاده، رزمنده و خانواده شهید ادارت تابعه وزارت راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در این همایش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت حفظ ارزش های شهدا و پاسداشت دستاوردهای شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس، یکی از مهمترین اهداف حضور در بین همکاران بویژه این قشر را همین تأکید رهبر معظم انقلاب خواند و گفت: در بسیاری از دانشگاه ها و مراکز، فرزندان شهدا و جانبازان ما از بیان  فرزند شهید بودن به دلیل وضعیت و جو حاکم  و شبهه افکنی های فراوان بر بعضی مراکز اکراه دارند.

حمید مردانیان افزود: امروزه لشکرهای سایبری دشمن به اعتراف خودشان شبانه روز به دنبال تولید محتوا و کلیپ فارسی برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و متأسفانه بعضا خوب سرباز هم جذب می کنند.

وی ادامه داد: در این امواج گسترده حملات، همایش ۲۰ میلیونی عاشقان در اربعین حسینی کربلا، همایش پیاده روی غدیر، تولیداتی همچون سلام فرمانده همه و همه آبی بر آتش دسیسه دشمنان قسم خورده نظام است.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگزان چهارمحال و بختیاری را مقصد بیستمین سفر خود برشمرد و گفت: مسائل معیشتی و حقوقی، تبدیل وضعیت ها، مسکن از مهمترین مشکلات همکاران است و دلیل حضور ما هم شنیدن همین مشکلات و شنیدن راهکارها در جلسات با مدیران استان و در نهایت پیگیری مسائل در سطح وزارت خانه است.

مردانیان در پایان آبرو، عزت، عدالت و امنیت کشور را مرهون خون ۲۳۰ هزار شهید در کشور و ۲۵۰۰ شهید بزرگوار استان چهارمحال و بختیاری دانست و ادامه داد: به برکت خون همین شهدا و به لطف خدا آینده از آن انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این همایش ضمن گرامیداشت یاد شهدا و عزت آفرینی رزمندگان و ایثارگران بخصوص مجموعه راه و شهرسازی، حرکت های آغاز شده در دولت سیزدهم در بخش های مختلف را بسیار امیدوارکننده دانست و گفت: حضور میدانی مدیران دولت در نقاط مختلف کشور و پیگیری مشکلات آنان، آغاز جهش بزرگ ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن  از ویژگی های خوب این دولت است. 

حسینعلی مقصودی به طرح تبدیل وضعیت ایثارگران نیز اشاره کرد و افزود: در دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان نیز مرحله به مرحله این طرح در حال پیگیری و اجراست.

در پایان این جلسه با حضور مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، مشاور امور ایثارگران استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیران کل مجموعه راه و شهرسازی در استان از ۱۱۰ جانباز، آزاده، رزمنده و خانواده معظم شهید ادارات و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان تجلیل شد.